Jenn Jempa Jennini,,,,,,

GRÖNAN

Publicerad 2013-06-16 12:38:47 i Allmänt

 
För några veckor sedan fick Kalles fotbollslag gå på Gröna Lund. Dom fick gratis entré och åkband och dagen innan hade deras fotbollskläder kommit så alla hade samma röda fina kläder. Jag och Lisa skulle ha åkt turistbuss eftersom mitt knä inte var med i matchen riktigt. MEN, vi blev övertalade att följa med och en gratiskväll på Grönan kunde vi inte tacka nej till. Kalle var ju med sina kompisar och jag och Lisa körde vårt rejs. Jag som tror att jag inte kan åka längre för att jag ska må illa kunde åka massor och det gjorde vi. Kul var det och fint väder. Helt slut när vi kom hem var vi alla och dagen efter var knät mycket irriterat, men det var det värt :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela