Jenn Jempa Jennini,,,,,,

ANTAGNING.SE

Publicerad 2013-07-13 13:05:31 i Allmänt

Ja igår var det många som loggade in på antagning.se för att se hur framtiden kanske kommer att se ut. Förra året vid denna tid var jag sjukt nervös och stressad till tusen eftersom jag redan hade sagt upp mig på jobbet och verkligen behövde komma in på skolan. Förra året fick jag många reservplatser. Dock i år var jag inte lika stressad och nervös, inte alls faktiskt. Och se och häpna kom jag in i år. Historia A på Södertörn. Fick också lite reservplats till några till utbildningar. Vi får se vad det blir av detta när det närmar sig. Det beror på vad leder och kropp säger och tid på rehabställe, där det är sjukt lång väntetid. Faktum kvarstår dock att det finns för få studieplatser. Det borde finnas till alla som vill utbilda sig. Utbildning ska uppmuntras i detta land. Som Reinfeldt  själv sa att han tycker man ska omskola sig efter typ 10 år. Jaha då kanske han kan se till att det finns platser då. Dåre.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela