Jenn Jempa Jennini,,,,,,

STARTSKOTTET SMALL

Publicerad 2013-01-22 23:09:51 i Allmänt

Idag small startskottet för Litteraturvetenskap B med Skapande Svenska. Vi börjar med att grotta ner oss i Selma Lagerlöf.
 
Idag fick jag äntligen mina smärtstillande piller och det var i grevens tid för nu har jag fått ont i vänster axel också. Dåligt virke från slummen i Dehli helt enkelt.
 
Barnen mår bra och det tackar vi för. Tvfri kväll hade vi här och hann med lite läxor och förhör och Lisa städade skrivbordet och jag hann skriva lite. Jag har också sålt pianot.
 
Sol inne sol ute sol i hjärta sol i sinne
 

Kommentarer

Postat av: ansepanse

Publicerad 2013-01-23 10:34:14

det är ju bra att det finns smärtstillande men det är inte roligt att en så ung människa som du ska behöva äta dem, måste du ha dem jämt eller känns det bättre ibland?
Selma Lagerlöf skulle jag också vilja grotta ner mig i :) en favoritförfattare
kramar

Postat av: Tommy

Publicerad 2013-01-23 17:46:47

Sv: Ja oturen förföljer mig! Vad ska komma här näst?

Tack så mycket!

KRAM

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-01-23 21:33:27

vilken tur du fick smärtlindring nu men fy att du ska ha så där ont...å va roligt å Selma Lagerlöf har skrivit så mycket bra :) ååå va fin du är,

Postat av: messan

Publicerad 2013-01-24 10:21:44

Bra att du fick hjälp för ont ska man inte ha det.Har du testat akunpunktur? Jag tycker det fungerar bra.
Lycka till med Selma:)!
Kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela