Jenn Jempa Jennini,,,,,,

TISDAGEN

Publicerad 2013-02-19 21:45:23 i Allmänt

Idag är det tisdag och jag är så trött så trött och känner en inre stress som stör mig. Barnen kom iväg i morse och jag gick tillbaka hem och skrev hemtenta. Vid 13.30 åkte mamma och jag ut till morfar och träffade också läkaren. Han misstänker att morfar har fått en blodpropp i lungan och han har fått lugnande och svarar nu på antibiotikan men är dock mycket sjuk. Han har rört sig i sängen så mycket idag så han fick lugnande för att inte skada sig själv. Droppet fortsätter och han pratade lite med mig och mamma och skrattade ganska mycket. Dock tyckte jag han var lite mer off än igår men det kan ju bero på det lugnande han har fått.
Dock sa han idag till mig och mamma: Jag håller på att dö nu.
Sa också när han skulle få vatten: Det är meningslös.
Båda gångerna skrattade han ganska hjärtligt. Han försökte gång på gång ta bort droppnålen och pilla på droppmaskinen. Eftersom han sjunger och låter mycket fick han en radio i sitt rum idag. När vi var där var blodtrycket och pulsen bra. Dock går det ju upp och ner för imorse var det inte lika bra tydligen. Ja, som det är nu turas alla om att vara hos honom. Jag åkte hem efter några timmar och tog hand om mitt, barnen och hemtentan. Det är knep och knåp att koncentrera sig just nu. Fortstättning följer,,,, kanske
 
 

Kommentarer

Postat av: ansepanse

Publicerad 2013-02-20 11:27:08

<3 <3 <3
vad ledsamt med din morfar
styrkekramar till dig

Postat av: Tommy

Publicerad 2013-02-20 13:45:38

SV:Så härligt att det går frammåt med sjukgymnastiken och att musklerna känns bättre..

Kram

Postat av: soffie

Publicerad 2013-02-20 20:52:58

men usch vad jobbigt för din morfar och för dej å dina kära. massor av styrkekramar till dej, vilka snygga naglar

Postat av: maria

Publicerad 2013-02-21 21:10:08

<3<3<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela