Jenn Jempa Jennini,,,,,,

LÄKARTID I OTTAN

Publicerad 2013-04-17 20:18:02 i Allmänt

I morse var vi uppe i ottan för min läkartid för axeln. Jag kom i tid och han var bra och vill inte hetsa iväg ännu med operation eftersom han inte är säker på att det hjälper. Vi provade med en kortisonspruta igen. Telefonavstämning om en månad. Morgonvädret var toppklass och jag tog en promenad genom Stockholm, det blev några kilometer:)
 
Har nu skrivit klar en essä på tre sidor som ska lämnas in i morgon. Den heter

MAN SKA STÅ FÖR DEN FÖRÄNDRING SOM MAN VILL ÅSTADKOMMA

Den handlar om Nelson Mandela.
 
Sista föreläsningen på människor djur kursen i morgon, får en hemtenta och sen är det typ bara B-uppsatsen kvar på denna Litteraturvetenskap B. Tiden går fort
 
 
 

Kommentarer

Postat av: messan

Publicerad 2013-04-17 22:40:22

Önskar ett varmt lycka till!
Hoppas att det ger med sig nu.
Kramar

Postat av: Tommy

Publicerad 2013-04-18 11:06:30

Sv: Jadu, ibland känns det som om jag ska ge upp bloggandet, just nu är det för mycket negativa och hatiska kommentarer mot mig.

Hoppas kortisonsprutan hjälper dig vännen så du ska slippa ha ont!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2013-04-20 13:34:46

Hur känns det i axeln efter sprutan? Hoppas den hjälp dig. Jag har precis läst ut När skönheten kom till Bro av Anna Jansson. Annars har jag läst en kanonbra bok som heter Innan floden tar oss. Rekomenderas! Vad läser du? Massor antar jag hahah Hmm, skulle verkligen vilja läsa, det du skrivit. Lät mkt intressant. Stor kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela