Jenn Jempa Jennini,,,,,,

THE WEEK

Publicerad 2012-09-14 22:22:07 i Allmänt

Bloody hell, en hel vecka har gått typ. Inte hinner man blogga så mycket, läser dock bloggar faktiskt. Det är ju lite skillnad nu när man inte sitter vid datorn hela dagarna.
 
Här läst det lyrik och Sapfo så hjärnan kokar kan jag lova. Det känns dom kugghjulen i hjärnan har gett sig attans på att komma igång utan så mycket olja. Den ställer om sig helt enkelt, sakta men säkert. Dock kul är det. Föreläsningarna och seminarierna är jätteroliga och jag bara suger in som en svamp. Sen sitter man hemma och klurar tills det ryker i öronen :)
 
Kalle hade sin första match förra helgen. Dom vann och han gjorde ett mål. Lisa hoppade två gånger från 5an på simhoppet. Vi var rätt möra i söndags eftermiddag:)

Dåligt med foto just nu men jag ska försöka skärpa mig,,, ny telefon som jag har och allt:)
 
Tjing
 

Kommentarer

Postat av: Tommy

Publicerad 2012-09-15 08:47:55

Tack ska du ha!

Från och med i dag hittar du mig på min gamla blogg, jag byter tillbaka! :)

Postat av: ansepanse

Publicerad 2012-09-15 11:25:12

då har veckan gått i flitens tecken :)
vad är det Kalle spelar? duktiga Lisa som vågar hoppa från femman :)
kramar och en fin helg till dig också

Postat av: soffie

Publicerad 2012-09-15 22:01:43

verkar som du har det superkul men jobbigt,vad pluggar du? ååå vilken fin bild på barna:)lycka till med plugget det är ås roligt att läsa på universitetet:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela