Jenn Jempa Jennini,,,,,,

KASS BLOGGERSKA,,,,

Publicerad 2012-10-15 18:25:17 i Allmänt

Är jag nu men jag har inte tid och lust att sitta vid datorn, jag har ont i axeln. Här springer tiden vill jag lova. Mycket läsa och försöka hålla Kalle i rätt riktning. Han går i 3an och HATAR skolan och det känns ju lite tidigt med detta. Hoppas på att skolledningen har något bra förslag om vad göra. Hans lektioner är samma samma hela tiden, inte konstigt att dom blir uttråkade ärligt talat.

Själv läser jag just nu Dante, den gudomliga komedin som vi imorgon har föreläsning och seminarium på. Det ska bli kul som attans. Jag har sökt in till Bkursen i vår också. Det är väl bara att tuta och köra när man ändå håller på va.
 
Tjing
 

Kommentarer

Postat av: Tommy

Publicerad 2012-10-15 19:27:26

Sv: Tack ska du ha :)

Bara att springa iväg på herravdelningarna och titta .. Nu under hösten finns ju massor med snygga plagg!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-15 21:28:03

men du är så fin ändå:) du om du nån gång hälsar på dina kompisar här i Karlstad så måste du säga till :)

Postat av: ansepanse

Publicerad 2012-10-16 11:07:25

det är inte bra att man är skoltrött redan i 3:an, jag tycker nog att lärarna kan göra lektionerna mer intressanta
:) det är bara att tuta och köra :) nu när du kommit igång
Sv: du måste vara rädd om dig
kramar

Postat av: ansepanse

Publicerad 2012-10-16 19:07:17

Sv: hahaha , ja, vad snopen hon måste ha blivit när hon skulle ringa :)
kramar och en fin kväll till dig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela