Jenn Jempa Jennini,,,,,,

FIXEDIX

Publicerad 2012-11-16 23:50:58 i Allmänt

Jaha denna vecka gick med en väldans fart. Jag har ränt på bibblo och har nu himma massa böcker hemma, roliga och tråkiga, men det ska läsas och det är kul. Lämnat igen rullstol och kryckor har jag gjort. Kalles knä läkte bra och snabbt. Tack kära Gud.
 
Jag har också provat mina nya träningssskor. Och hör och häpna SPRUNGIT på löpbandet. Jag har inte kunnat springa utan att knäna har låst sig sedan jag var typ 16 år. Trodde inte jag skulle kunna göra det alls igen efter dessa stora knäoperationen. Jag är mycket nöjd.
 

Kommentarer

Postat av: ansepanse

Publicerad 2012-11-17 11:03:35

vad skönt att både Kalles knä och dina knän är bra nu :)
och en läshelg blir det alltså nu
jättesnygga naglar
kramar

Postat av: soffie

Publicerad 2012-11-17 21:27:38

himla snygga...

Postat av: ansepanse

Publicerad 2012-11-18 11:01:05

Sv: jajemen :) här finns det djur både högt och lågt :)
en fin söndag till er alla
kramar

Postat av: messan

Publicerad 2012-11-19 15:27:06

Gud va kul att du kunde springa igen :). Måste kännas helt underbart.
Här blir det afropass idag, dökul:)!
Kram

Postat av: Anki

Publicerad 2012-11-22 06:26:54

Vad roligt att det funkar bra med löpningen!! Det är ju så skönt när man kan vara ute och röra på sig!

Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela