Jenn Jempa Jennini,,,,,,

TRÖGA LEDER

Publicerad 2012-08-02 20:29:21 i Allmänt

 I våras var jag hos mamma och fikade med bästa Liss Gun, hon rekomenderade mig att prova några nyponkapslar för mina jobbiga leder. Det gjorde jag förståss genast. Nu har dom varit slut ett tag och baske mig är jag stel som en pinne och det blir bara värre och värre. Undrar just om inte dom där kapslarna gjorde lite nytta iallafall. Trög som jag är gjorde jag inte kopplingen direkt förens häromdagen men nya kaplsar är beställda, måtte dom komma NU typ. Blev dock rätt irri över detta idag och hojade runt Årstaviken bara för det :)
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-08-02 21:21:35

snygga:
svar: Hon börjar 28 augusti :) å jag hör av mej direkt om hon flyttar för då lär jag ju åka dit flera gånger..har du med pluggat där? kram

Postat av: ansepanse

Publicerad 2012-08-03 13:02:41

nog tror jag att många naturläkemedel är mycket bättre än de "konstgjorda"
kramar

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-08-05 08:08:06

Underbart när man hittar något som faktiskt hjälper!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela