Jenn Jempa Jennini,,,,,,

LÅNGSAMT

Publicerad 2012-08-25 20:49:04 i Allmänt

Här går det framtå långsamt. Har varit sängliggande i princip hela veckan med fruktansvärt illamående. Fick i torsdags tabletter mot det och mår nu bättre.
 
Här har det hänt saker:
 
Lisa har börjat 1an
 
Kalle har börjat 3an
 
Jag har slutat jobba. Jaha upprop på Södertörn nästa vecka, jag tror jag smäller av vad spännande.
 
Har varit hos ortopeden också och knäna är lite svullna och lite vätska. Pga av magen kunde jag inte äta det han tyckte för inflammationerna i knäna utan vi hoppas på att dom ger sig om några veckor så vi kan röntga knäna då
 
Tjing
 

Kommentarer

Postat av: Tommy

Publicerad 2012-08-26 10:21:39

SV: Ja att jag åkte den karusellen med lilla Saga 3 gånger var galet .. Men vad gör man inte för de små liven, även fast jag lyckades få sjuka blåmärken!

Postat av: ansepanse

Publicerad 2012-08-26 10:43:04

vad jobbigt, stackars dig, krya på dig nu
lycka till med studierna :) själv ska jag läsa finska på universitetet i Umeå :)
kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela