Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Läkarbesök X 2

Publicerad 2012-04-05 09:22:02 i Allmänt

Igår var jag hos läkaren som opererade min arm i höstas. Han körde in kortisonspruta med bedövning i leden. Det gjorde ont. Sen sa han att jag skulle försöka vila armen och sätta på skenan några dagar så muskeln fick vila.

Sen kollade han på axeln och jag fick antiinflammatoriska piller och gör det fortfarande ont om 4 veckor ska jag få komma direkt så får jag en spruta och så ska axeln röntas.

När jag hade hämtat barnen var Kalles öra lite väl kladdigt så vi åkte till vårdcentralen där han fick Kåveperin. Blir skönt för honom att bli frisk han har ju hostat och snorat länge nu.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela