Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Torsdag

Publicerad 2011-09-29 09:49:09 i Allmänt

Jag tycker veckorna går så himmla fort. Idag är det torsdag. Hojade till jobbet och körde Itrimträning direkt. Skönt var det. Igår hade jag jätteont i rygg och muskler och arm. Som på beställning ringde sjukgymnasten igår kväll och hade en tid idag. Sicken tur jag har :)

Ikväll är det föräldrarråd i skolan, det ska jag vara med på för första gången. Ser mycket fram emot helgen. Händer lite skojigheter :)

Mulet men rätt varmt i Stockholm City.

Tjing



Kommentarer

Postat av: soffie

Publicerad 2011-09-29 19:55:01

snygga naglar å va gött med träning direkt på jobbet har ni det så ni kan gå på arbetstid?

ha det toppen i helgen hos mej har solen varit framme å vi fick över 20grader:) kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela