Jenn Jempa Jennini,,,,,,

1 December

Publicerad 2011-12-01 20:27:26 i Allmänt

Idag är det den första december. Många plussgrader i stockholm och regn. Idag vaknade rektorn på Kalles skola till och nästa möte är inbokat nästa vecka. Vi får väl se,,,,,

Nya tvättmaskinen kom idag, 2 dagar försenad men nu tvättas det.

Kroppen värker, det här att inte kunna träna är inte bra för någon del i min kropp, men armen är inte redo ännu alls tyvär. Sjukgymansten gör dock vad hon kan för dom onda musklerna i ryggen.

Okej, trist inlägg men jag är inte på humör i livet just nu

Kommentarer

Postat av: ansepanse

Publicerad 2011-12-01 21:01:58

förstår att du har en massa tvätt nu

det är inte alltid man är riktigt på humör hoppas att det vänder snart för dig

Sv: nej, det gör inte särskilt ont, lite beroende på var på kroppen kan det kännas lite mer, men nej, inte särskilt ont

kramar

Postat av: messan

Publicerad 2011-12-01 21:47:28

Det går upp och ner och nu har det vänt hos mig:).

Kramis

Postat av: messan

Publicerad 2011-12-01 21:48:11

Det går upp och ner och nu har det vänt hos mig:).

Kramis

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela