Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Konstig natt

Publicerad 2011-08-25 21:52:51 i Allmänt

Alltså jättekonstig natt. Barnen somnade och allt var frid och fröjd. Jag läste lite och somnade sen och sov djupt. Drömde att det var väldigt dags att gå upp och typ att jag hade försovit mig. Skulle till sjukgymnasten på morgonen. Började tänka att jag hade stängt av klockan och somnat om, shit.... vakna till och kollade på klockan,,, JAG HADE SOVIT EN TIMME. Klockan var typ 11 på kvällen. PLING KLARVAKEN, inte en chans att somna om, var sjukt klarvaken till halv 4, somnade och sov 2 timmar. Har dock inte varit så trött i dag så det har gått bra men jag tycker nog det var en konstig natt baske mig :)

Kommentarer

Postat av: ansepanse

Publicerad 2011-08-25 22:06:30

visst var det en konstig natt för dig, kanske beror det på att du har ont i armen, det lät ju inget vidare det där med din onda arm

Sv: jag har egentligen två kameror, den ena gamla hänger med när jag bara vill ha en kamera med, den nya är lite mer avancerad och med den tar jag de finaste bilderna, det är en Panasonic DMC-TZ10

Postat av: Helena

Publicerad 2011-08-25 22:11:54

tack snälla. Lägger till din blogg i bloglovin så jag inte missar dina inlägg. Kram

Postat av: maria

Publicerad 2011-08-26 07:13:08

Hej finis <3

Härligt att det hjälper med akupunkturen. Har inte sjukgymnasten nån kollega du kan besöka under semestern ?



Ha en fin fredag <3

Kramar

Postat av: soffie

Publicerad 2011-08-26 23:46:44

svar:jag kollar in recensioner å känner att dem vill ja läsa kram å hoppas du får sova gott inatt

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela