Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Mä,,,

Publicerad 2011-04-17 09:33:38 i Allmänt

Why why why, trött blir jag ibland. En förkyldning har bosatt sig i min hals .Alltid halsen liksom, skit har skitont.

Igår var det fint väder och besök från både humla och fjäril hade vi här. Lisas hoj lämnades in på lagning och är klar på onsdag. Barnen var ute och lekte hela dagen.

OM 25 minuter öppnar dom conteinern på gården och då ska jag vara först med massor med soppsäckar och julgran för farsan ska träna på förmiddagen och vill käka på Mc Donalds med oss sen och det säger vi ju VERKLIGEN INTE NEJ TILL,,, om nån undrar

Tjolahopp denna söndag, nu ska jag knapra strepsil,,,, knaper knaper,,,



Kommentarer

Postat av: soffie

Publicerad 2011-04-19 12:09:13

usch va jobbigt att va förkyld.krya på dej

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-04-19 15:17:23

Boktjuven har jag läst och det är en bok jag aldrig kommer glömma, otroligt bra!

Usch, så trist och jobbigt med förkylning. Krya på dig fort.

Massa kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela