Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Dåligt bloggande,,,

Publicerad 2010-09-03 20:49:58 i Allmänt

Det var en ejbloggande vecka typ. Har jobbat och varit hos läkaren. Mina onda anfalls tros bero på tarmsjukdom vilket slog ut mig lite i humör och ork. Remiss skickad till medicin och utredning ska göras. Ruta noll typ. Gjorde utredning för mina kramper för några år sedan och det var inte kul alls och fick diagnosen IBS. Detta tros nu ha förändrats och nu är det bara att vänta på tid.

Jaha, 3 lugna sköna kvällar har vi haft. Middag lugn och ro och lite lek och pyssel. Sen lacka Lisa ur och måla sönder bord i vardagsrummet och var lite kvällsoff.

Hojar runt viken några gånger har jag gjort.

SEPTEMBER KOM OCH HÖSTEN MED DEN.

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2010-09-04 12:26:39

Usch så jobbigt med utredning. :( Hoppas du snart får tid så du får veta vad det är. Förstår att du inte mådde bra efter det beskedet.

dumma pissiga sjukdomar.

Hoppas ni har en skön helg där uppe i huvudstaden. :)

Kraaaam

Postat av: messan

Publicerad 2010-09-05 00:00:30

Jag hoppas du snart ska få reda på vad det är du har...det är ju jobbigt att inte veta. Så glad och lättad man blir när man vet:).

Kram

Postat av: soffie

Publicerad 2010-09-05 09:55:49

usch va jobbigt ,

massor av styrkekramar till dej,

ha en goo söndag

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela