Jenn Jempa Jennini,,,,,,

GLÖM SJÄLV ERA TJATOSAR

Publicerad 2010-05-04 22:07:38 i Allmänt

Vissa människor kommer och går i livet,,, vissa består. Klart jag skulle glömma om hjärnan och allt annat ville,, va fan,,, 17 år är ju lång tid för glömrehabilitering,,, men det verkar inte funka i just det här fallet,,, så BLÄ GLÖM SJÄLVA,,, JAG HAR INTE GLÖMT,, KÄNNS INTE SOM JAG KOMMER ATT GLÖMMA HELLER,,, DET ÄR INRISTAT I KROPPEN,,fatta det era PUCKON,,

Fan va orättvist,,, blä helgdistans är väl en sak,, MEN DETTA ÄR TOOO MUCH även för lilla mig... shit

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela