Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Lördag igen

Publicerad 2010-03-27 13:23:01 i Allmänt

Då var det lördag igen. Igår körde vi halvdag hemma och städade och fixade klädkammaren, tur att jag hade allergitablett hemma för dammigt och skitigt var det. NU ÄR DET ORDNING OCH RENT.

När man röjer kommer det fram saker,, igår ett par ärvda rollerblades av grannen så Kalle var ute och körde massor.

Lets dance blev det och JAG BLEV MYCKET IRRI NÄR INTE SOLSIDAN KOM.

Idag är det lördag och jag har sorterat lite papper, barnen har byggt tågbana, ja lite lördagsfix helt enkelt.

Kommentarer

Postat av: tokmia

Publicerad 2010-03-29 19:29:51

Tja bruden .. kolla in min blogg..om helgens bravader.. gissa om det var sandstenskillar eller vaddå??hahhaha

Postat av: messan

Publicerad 2010-03-30 20:28:04

Skönt att få städningen gjord...fast trist är det:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela