Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Intensive saturday

Publicerad 2010-03-21 10:15:23 i Allmänt

Ja herre vilken lördag vi hade här, jag satt inte still många minuter. Förmiddagen roades med lek på gården och lite polare här hemma för barnen, jag passade på att göra matlådor. Pannkisar till lunch för alla barn som var här och lekte.

Eftermiddagen roades med lite shoppig vid Skanstull, vindbrallor till Lisa, fingervantar till båda, fika i Ringen OCH EN FIN SKINNJACKA TILL KALLE. Han har provat och luktat i flera veckor nu, nu kunde vi inte låta bli.

Sen blev det hojövning i Vättersparken, bad, lite mer matlådor, middag, sen var jag baske mig helt slut.

16 MATLÅDOR I FRYSEN och jag hann kolla på Saltön också.

MYCKET BRA JAG ÄR MYCKET NÖJD

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela