Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Torsdag 21 januari

Publicerad 2010-01-21 21:03:59 i Allmänt

Idag är det torsdag. Idag har Kalle skött sig på samlingen och jag har fått tid att ta bort skruvarna ur förstopererade knät. Det ska bli skönt för jag tror dom sitter och irriterar och att det är därför jag har så ont. Igår kunde jag nästan inte gå och det var grym smärta när jag satt ner och skulle resa mig upp. Men träningen idag gick bra, det andra knät är med i matchen. Skruvborttagning 3 feb.

Mycket på jobbet men det är ju kul också. Men igår kväll hade jag så ont i knät så jag fick ta smärtstillande och jobba på den morfindosen är allmänt lulligt hahaha. Förkyldningen håller i sig också för mycket typ. Trött på det är jag nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela