Jenn Jempa Jennini,,,,,,

WOW

Publicerad 2010-02-20 11:31:59 i Allmänt

Jag tycker nog allt att det är lite coolt med all snö. Det tar inte sluuut. Jag pula ut i snön i morse för att köpa frulle, är jag i ÅRSTA eller ÅRE liksom, vi kan inte få upp altandörren kan jag tala om.

Snön forstätter och jag är liiiite irri för att jag inte kan åka skidor. Hade jag vetat att det skulle bli sån här vinter hade jag väntat med novemberoperationen. Men nu är det som det är och det är bara att hoppas på att det blir
så här nästa vinter. I såfall hittar ni oss i skidspåren i Hellas varenda helg kan jag tala om.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela