Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Söndag

Publicerad 2010-02-07 17:59:31 i Allmänt

Blev lite spak i går kväll, trött och konstig, kunde inte riktigt haja var det var. Men barnen lekte i sängen så det var mysigt. SMACK vaknade jag 23.00, SMÄRTA,, aha därav jag inte var helt på g på kvällen. KRAMP I GALLGÅNGARNA, SMÄRTA. Väldigt irri, eftersom dom opererade bort hela gallblåsan akut 2005, men kramp i gallgångarna kan man få ändå. Dock var det länge sen men det tar på krafterna,, men det gick faktiskt över och jag somnade.

Förmiddagen soft, sen kom mamma och hämtade oss. Jag och Lisa skulle göra Ikea och mormor och Kalle bio. Jaha, vi tjejor började med lunch. SMACK, SMÄRTA. 2 timmar på Ikea med gallanfall,,, jag gick dubbelvik och svettades av smärta, men vi kämpade på. Satte oss då och då och vilade och plockade grejer ner i påsen. SEN kom mor och Kalle efter att ha sett UP och sen blev det några timmar på SÖS akut.

Nu är vi hemma och jag är rätt öm och spak men dricker lite te och vi är på ganska bra humör alla ändå.

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2010-02-08 23:05:57

Fy, det där låter verkligen hemskt. Vilken smärta du måste ha haft. Konstigt att man kan få sånt när den är bortopererad. :(

Hoppas du får känna dig bra nu.

Stora kramar.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela