Jenn Jempa Jennini,,,,,,

KUUUUL

Publicerad 2010-02-21 14:03:50 i Allmänt

Var det igår hos Isa som bor i Trollbäcken. Man och barn hade flytt ut ur huset och vi var typ 10 tjejor, några kände jag redan några inte, jävligt kul och trevligt var det. Snälla Cilla körde bil och tog med mig både dit och hem.

Vakna i OTTAN, efter 4 timmars sömn. Låg kvar och undrade hur bakis jag var men tog mig sen upp och GICK RUNT ÅRSTAVIKEN. Ja, det var pissjobbigt för knäna och tog ganska lång tid men jag är grymt nöjd att det gick med knäna. Blev lite stuff i går nämligen så knäna var lite ömma redan.

Glor på os och väntar hem barnen som har sovit hos sin morfar.

Kommentarer

Postat av: Ting

Publicerad 2010-02-21 16:15:11

Tack för igår!

Det var jättetrevligt att träffas!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela