Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Flera dagar,,,,,

Publicerad 2010-02-06 18:21:15 i Allmänt

,,,,, har gått. God mat som sagt med brudarna Kjellgren i torsdags. Fredags var soffläget med knät högt upp i skyn med många kuddar under. Kvällen blev spontanmiddag med Jenny och Majken, trevligt var det. Lisa var hos en polare och lekte på kvällen och kom hem till LETS DANCE. Det såg vi på,,, nästan hela.

Badrummet är som sagt blött,,, fuktskada och igår kom det fram att den är förlängd in i klädkammaren ,JAG ÄR INTE NÖJD. Nu måste dom packa hela den hyllan och alla böcker och allt och fixa till där. JAG RUTTNAR.

Idag kom dock far hit och tog ut barnen lite så jag fick lite städat på nedvåningen och lite lek. Jag är lite off pga det smärtstillande jag tar nu för knät.

Imorgon ska vissa av oss på bio och vissa av oss shoppa på ikea.




Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2010-02-07 16:34:57

Du har det tufft just nu vännen, både med knät och huset..Har du fått en fuktskada nu oxå ?



Många kramar från mig :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela