Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Hotad Semester nr 1

Publicerad 2010-08-15 18:40:57 i Allmänt

Första semesterveckan i år var MALLORCA. Det var på håret vi kom iväg. Jag blev nämligen mycket mycket sjuk några veckor innan och det var precis så jag hade återhämtat mig ganska lagom för att orka denna resa.

Min pappa, jag och barnen hade en vecka på Mallorca, Alcudia, Sun Village Viva Hotels. Vi har varit på exakt detta ställe 2 år i rad förut så vi kände oss som hemma men detta år tog vi ALL INCLUSIVE. Det var suveränt. Bad hela veckan, vi gjorde en utflykt och hojade till Gamla stan som vi brukar men det var onödigt för barnen bara gnällde och ville hem till poolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela