Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Torsdag är det faktiskt,,,,

Publicerad 2009-09-03 21:23:16 i Allmänt

Idag är det faktiskt torsdag, vi har gått in i september med buller och brak. Mörket faller tidigare och lite ostadigt väder, det växlar kan man säga.

jaha,,,, motiviation för att gå utanför dörren i morse var NOLLAD, vilket förståss resulterade att jag kom lite sent till jobbet,,, men eftersom jag träffade typ halva kontoret på pendeln känndes det inte såååå farligt.

Dagen rullade på,,, lagom mycket faktiskt, speciellt med tanke på min otroligt onda högra sida. MEN hem kom jag och det blev gott käk med Teresa och Lisa och lite bärs. Jaha, barnen somnade som stockar.

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-09-03 21:45:00

Tack för gott käk..du tjejen..det e lugnt med motivationen..nya tag i morrn.

kram o godnatt

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela