Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Rapport från Årsta

Publicerad 2009-10-29 21:53:47 i Allmänt

Här är det torsdagkväll och vi mår bra. Det vill jag bara tala om eftersom massor ligger sjuka just nu. Jag är helt trött på att bo så trångt och skitigt är det men i morgon ska dom vara klara med badrummet.

Denna vecka har Lisa börjat nytt dagis som ligger på vår gård och hon trivs himmla bra. Mormor har varit med lite och pappa Mathias också kors i taket. I morgon ska dom ha lite Hallowenfest,,, DEN BLÅA PRINSESSKLÄNNINGEN ÄR FRAMTAGEN.

Träningen ligger på is, dels för att jag inte har haft tid för inskolningen har tagit lite tid från jobbet och dels för att jag i slutet inte har kännt att kroppen svarar på nån träning. Skit med det helt enkelt.

Imorgon ska jag och Stora Lisa gå på Michael Jacksonfilmen, GOOOOD FRIDAY. Barnen sover hos morfar och på lördag är det kalas hos en polare till Kalle. Det ska bli kul. Resten av helgen får gå åt till städning och flytt till övervåningen.

Måndag är det röntgen av knä, torsdag inskrivning, vilket innebär, träffa läkare, blodprover, narkossnack och lite annat. Sen är det bara att försöka hålla sig frisk till den 18e november.

Jaha,,,  hej so lång då. eller vadå tjing brukar jag ju skriva, shit liksom

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-10-29 22:20:29

Så skönt att de blir klara där nu så ni får flytta upp. Renoveringar är skit men ni får en superfint badrum kan jag tro. :)

Ska bli spännande att höra vad du säger om filnen. Jag har inte varit och sett den fast jag tror ärligt talat det är en film som det är ett plus att ha fungerande ögon på... :)

Kan tänka mig att det är splittrade känslor ang op. Skönt att få det gjort men det är ju en jobbig tid du har framför dig. Fast du klarade det ju kanon sist.

Jaha, då fick du värsta romanen här då.

Te var det ju. ;)

Kram till min kära vän.

Postat av: soffie

Publicerad 2009-10-31 18:27:46

kikar in å önskar dej en trevlig å mysig halloween/allahelgonakväll

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela