Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Lördag

Publicerad 2009-10-24 21:24:06 i Allmänt

Inte många knop här idag inte. Pappa kom med barnen vid lunch och Kalle var ute och lekte en del och jag och Lisa softa hemma.

Middag på Patricia blev det igår, god mat. Trött var jag och var irri för jag hade glömt plånboken på jobbet. MEN det var ok och sen blev det inte så sent men dock för många shottar så jag har mått kass idag ärligt talat. Men nu är det kväller, här har det varit lite lördagsmys. Korvbitar mild ölkorv, gröna oliver med vitlök, paprika och vinigrettchips till KÖRSLAGET. Imorgon måste jag åka till jobbet och hämta plånisen. Skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela