Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Lång måndag

Publicerad 2009-10-26 20:32:28 i Allmänt

Shit vilken lång dag, jag var slut vid lunch. Lisa och jag gick till nya dagiset. Helt bra men kallt, ingen värme hade dom idag. Lisa fixa och dona lite och tittade när dom andra barnen hade vattenlek. Sen hjälpte hon fröken att torka upp. Vi hade samling och sen fick Lisa hjälpa till att duka och vi fick god kycklinglunch. Sen ville morfar åka till jobbet så vi gick hem och löste av. Iväg till Globen och handla lite och fikade. Sen hem igen. Käk och Stora Lisa kom och drack te och käkade chirrebirre.

Dom har börjat kakla badrummet tjoho. Imorgon tar mormor inskolningen.

Kommentarer

Postat av: Diana

Publicerad 2009-10-26 23:03:54

Haha, jag det var en tuff dag för dig förstår jag :)

Hoppas du får en lugn morgondag.

Kram Di

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela