Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Sista november 2009

Publicerad 2009-11-30 18:31:01 i Allmänt

Jaha det är sista november idag. Det har varit milt väder ute. Idag känner jag mig som en klubbad säl fast jag inte har gjort många knop. Känner mig helt trött fast jag slumra till lite på eftermiddagen innan jag hämtade Lisa på dagis.

Kalle har skött sig ganska bra på samlingen men inte så bra när dom skulle öva luciatåget. Därav ingen tv idag. Men det går bra, dom leker uttrar och bygger utterhem i hela vardagrummet, UTOM SOFFAN FÖR DEN ÄGER JAG. haha

Imorgon är det 1a advent, alla som sköter sig i skolan får öppna lucka efter middagen, dom som INTE sköter sig får ge luckinnehållet till mamma.

Idag fick jag ett trevligt samtal från en av grabbarna på jobbet. Det var trevligt tycker jag, att dom ringer och kollar hur man mår och hoppas man kommer tillbaka snart. ÅÅÅÅ VA JAG LÄNGTAR TILLBAKA. Så fort jag får stödja på benet blir det job på kontoret igen. Okej typ januari MEN ÄNDÅ.

Kommentarer

Postat av: messan

Publicerad 2009-11-30 18:47:00

Gulligt att de ringer och håller lite koll på dig:). Idag har regnat och varit trist här. Hoppas det blir lite finare snart!

Hoppas du snart kan stödja lite på benet.

Kram

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-12-01 09:04:20

Vad sött kort på lilla KalleBralle:)

Sant...om man inte sköter sig får man inte öppna luckan..o luckinnehållet går till ............tataaaaa Stora Liiiiisa

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-12-01 20:38:06

Lycka till med återbesöket imorgon. Hoppas allt ser fint ut.

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela