Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Lämning av barn

Publicerad 2009-11-23 14:05:20 i Allmänt

FAN FAN FAN VILKEN LOOOSER JAG ÄR, det gick inte så bra att lämna min son på skolan. Knät pallar inte, det är för skört just nu. Men vi kämpa till bussen och åkte den och gick av, simsalabim stod Kalles klassis där med sin far och dom tog Kalle med den sista biten som är för långt att gå just nu för knät. Jaha simsalabim, nu har jag pratat med goaste DENNIS som lämnar Kalle på morgonen och mormor (min mor) hämtar på eftermiddagen, detta i typ 2 veckor så får vi se hur knät mår sen.

Jaha jag väntar på matleverans från  ny firma, mataffären.se har fått konkurans.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela