Jenn Jempa Jennini,,,,,,

It avdelningen är hmm,,, no coments,,,

Publicerad 2009-05-12 21:40:21 i Allmänt

Jaha huuuuur har denna dag på jobbet varit??? Jooooo jag har försökt att lista ut hur man loggar in på datorn, alltså vilket lösen gäller vad,,, nya lösen fixat, inget funkar,,, JAHA FEL DOMAIN,,, TJOHO ITKILLAR,,, JOBB TILL ER

Jaha,, och jag ska pressa dom lite så kanske jag har en dator på måndag med lite tur. Fika med jobbgrabbsen idag, trevliga killar. Hem kom jag och mat fick vi och hall och kök är lite städade. Kalle och Lisa var ute och lekte till seeent på kvällen, mamma trött HHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela