Jenn Jempa Jennini,,,,,,

What a friday

Publicerad 2009-03-20 19:58:23 i Allmänt

Ojoj,,, fullt ös. Knät var så svullet i morse så jag trodde nästan jag inte skulle kunna gå till jobbet,, men jag kom dit i alla fall. Seeeg dag på jobbet, svårt att få tag i folk. Trist besked att en ska sluta, en kille som är sååå trevlig och rolig, ska bli jättetris och jag vet inte hur det ska gå när inte han är där. Helt tråkigt.

Hem kom jag och här har nedervåningen städats,,, jätteskitigt ärligt talat. Jag är sååå trött, nu blir det lets dance en liiiiten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela