Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Tisdag den 24 e mars

Publicerad 2009-03-24 22:41:17 i Allmänt

Är det idag,,, fick lite bra feedback på jobbet så det var lite kul. Gullpellen kom och vi hade avskedsfika,,, jag började nästan gråta men jag fick sitta bredvid honom när vi käka tårta så jag klarade mig rätt bra,,,,

Kallt som attans idag. Fick in ett sälj på eftermiddagen så det var skönt.

Knäträning,,, morfar var här med barnen. Kom hem,,, käkade,,, hängde tvätt och duschade. La barnen,,,, sen upp igen och fixa lite på datorn och naglar. Blev fransk manikyr idag.

Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela