Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Oooo friday,,,

Publicerad 2009-03-13 23:07:59 i Allmänt

Japp idag är det fredag,,, dålig bloggdag men ni är väl vana vid det här laget.

BVC 4a års kontroll för Bia fia. Bra hörsel (fast man undrar ju ibland haha) bra syn, längd 102,5 vikt 15 kilo.

Kalle och Lisa väger lika mycket och är lika långa medans mamma Jen växer så det knakar,, hela 156,5 cm och jag som trodde att jag var ENDAST 155. Tjoho

Jobba jobba jobba,, ringa ringa ringa,,, man blir lite seg i koooolan. Hem, Lisa och Teresa kom, tack för go middag tjejor, det blev mycket gott, hamburgare utan bröd med goda röror och sallad. Jaaa ett glas vin eller två. Barnen röjde som vanligt och deckade vid 22.

Det var den fredagen det,,,

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2009-03-13 23:25:15

Sötisar :-)



Natti natti !

Postat av: Jonas

Publicerad 2009-03-13 23:38:27

Du bloggade ju iallafall. :) Dina barn växer snart om dig... jag trodde aldrig att du var så kort. Hihi

Fin bild på dig och dotter! ;)



Nu ska jag ta en dusch och slänga mig i sängen.



Sov så gott... Kram kram

Postat av: Lillan

Publicerad 2009-03-14 07:03:21

Hah! Vi är lika långa:))

Postat av: ulrika

Publicerad 2009-03-14 11:15:16

Åh så du växer fortfarande, tyvärr inte jag, stannar nog på mina 150 cm... ;)

Ha det skoj på kalasen idag.

Kramar i mängder.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela