Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Knästatus

Publicerad 2009-03-12 19:03:33 i Allmänt

Träffade då läkaren med stort L eller P kanske man ska säga eftersom han heter Pelle. hahah.

Ok, status är,,, ser bra ut, röntgen ser bra ut och knät. Skruvarna som gör ont tar han bort 18 månader efter operationen vilket innebär typ april nästa år. Där jag är lite "bedövad" fortfarande kommer jag nog alltid att  vara för han har skurit av nerv där. Men det är väl ok.

När det gäller sjukgymnastik är det för att stabilisera knät med korrdination och lite sånt. Sen kan jag träna styrka hemma. Skenan får jag behålla som minne,,,, eeee tack eller nåt. hahaa

Jaha,,, han vill ses igen 28 maj och se stabiliteten i knät och gissa vad,,,,

han satte upp knä nr 2 på operationstid i höst.

Kommentarer

Postat av: sussie

Publicerad 2009-03-12 20:48:48

ah du ska ha en dejt till med din dr? ; )

Postat av: Jonas

Publicerad 2009-03-12 22:22:10

Känns det bra att få en operation till då?

Sov så gott, jag går och lägger mig... Kraaam

Postat av: ulrika

Publicerad 2009-03-12 23:15:31

Toppen att allt såg fint ut.

Ja, ska man ändå opereras är det väl lika bra att få gjort det så fort som möjligt, eller vad säger du? Men det är ju tråkigt att det ska behövas, har du lika mycket problem med det knät?

Nu dags för sängen här.

Godnattkramar

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-03-13 06:20:26

Hallå!

Åh, det var väl bra besked. Men vad rehaben tar tid. Himmel.

rebecca ska till läkaren på tisdag! Spänningen är oliiiidlig.

Ha en fin dag!

KRAMISAR

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-03-13 07:47:43

Du får väl masa dig ut till oss så kan Mikaela klippa dig. Hihi.

Postat av: ulrika

Publicerad 2009-03-13 17:38:14

Kikar in och önskar dig en fin helg.

massor med kramar.

Postat av: Maria

Publicerad 2009-03-13 21:50:23

Vad skönt att det såg bra ut med knät :-)



Du har en award att hämta hos mig !

Kramar

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-03-14 17:26:37

Låter bra med ditt knä.

På tisdag får jag min dom... Hoppas hoppas på operation, nu finns det ingen annan lösning.

Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela