Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Eftermiddag och kväll,,

Publicerad 2009-03-17 19:42:30 i Allmänt

Aktiviteter,,, mamma hade barnen båda för första gången här hemma, det gick jättebra. Tack snälla mor. Själv tränade jag knät. Det gick ju bra men jag har ont i knät nu och det svullnar lite när jag går. Ryggen värker efter jobbet så jag ska köra lite alvedon och voltaren nu och se om det blir bättre.

Duschat har jag, ätit har vi, gratäng har gjorts till matlåda, barnen badar,,, vi kommer stuuuupa i säng hahaha

Kommentarer

Postat av: Lillan

Publicerad 2009-03-18 05:24:18

God morgon!

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-03-18 10:50:03

Hallå!

Hoppas din dag på jobbet är bra.

Här är det väldigt ljudligt och hoppas alla går på lunch nu så jag får det lugnt.

Ha en finfin dag!

KRAM

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela