Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-06-26 23:57:10

Hej gums, precis som de 2:a Tyresötjejerna var du den 1:a jag tänkte på & jag fick reda på det redan i taxin hem efter en AW på Medis natten mot fredagen vid 01-tiden och jag ville höra av mig till dig men ville inte att du skulle vakna av sms:et & få en chock. Då det bara var taxichauffören jag kunde prata med det om kändes det inte som det hänt på riktigt så trots att jag visste blev jag förvånad när det första jag hörde när jag slog på RIX-fm lagom till 06-nyheterna. Jag rös & tänkte på dig och den slitna känslan jag vaknade upp med efter mina 4h sömn försvann & jag blev pigg innan dusch o morgonkaffet. Oj, detta blev ett blogginlägg i bloggen så se det som ett gästspel =) Skämt & sido så ville jag berätta min historia kring det då du fanns i mina tankar hela tiden. Må så gott ändå & om det kan ge dig någon tröst så tänk på att de flesta stora genialiska musik legenderna har dött en oväntad tragisk dramatisk död. Ser fram emot lördagen & då får du spela M.J på dina LP-skivor som det äkta fan du är för alla dina vänner non-stop om du känner för det. Kram & sov sött, Malin (Rydqvist)

Postat av: Malin (igen)

Publicerad 2009-06-27 00:21:06

Länk till Will you be there:

http://www.youtube.com/watch?v=PvYygjcMDdQ

..."but they told me a man should be faithful and walk when not able and fight til the end"

//Godnatt!

Postat av: Helena

Publicerad 2009-06-27 20:07:41

Bless him.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela