Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Torsdag redan

Publicerad 2009-07-30 09:31:52 i Allmänt

Dagarna går fort tycker jag. Imorse fick jag på mig en skjorta som jag inte fick på mig innan Cypern så jag har gått ner några kilon. Det var inte så dumt med svinos hahaha. Jaha, idag ska barnen till Tyresö och bada med dagis. Jättebra personal är det just nu, ihopplock från andra dagisar tror jag. Jag är mycket nöjd.

Idag har jag inte MBTskorna på mig. Känns skitkonstigt helt platt och hårt. Ikväll blir det snabb middag så  vi hinner leka kurragömma maxat. hahaha

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-07-30 10:13:17

Ha en bra dag och hoppas ungarna får det mysigt på badet.



kram

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-07-30 12:13:20

Håller me dig, dagarna går fort.

Hoppas barnen får det bra idag på badet, låter skoj.

Jenny,jag läser din blogg varje dag så sluta inte... ;)

Kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela