Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Fredag faktiskt

Publicerad 2009-07-24 10:39:31 i Allmänt

Japp, när man inte har något att passa eller så så tappar man lätt bort vilken dag det är men här har vi full koll att det
är fredag.

Vi har sovit bra alla efter att jag och Lisa proppade i oss hostmedicin igår kväll.

Vi vet alltså inte om det är svininfluensan vi har eller inte. Så vi har inte fått några restriktioner om isolering nu. Det går flera förkyldningsvirus och annat just nu. Isoleringsinstruktionerna var när Kalles prov kom och det var svinos men vi blir inte testade ens.

Jag har nu betalat räknngar och längar som en tok till 25 augusti. Tuff månad men jag väntar på lite pengar från försäkringskassan för lite VAB så jag hoppas dom kommer snart. Men mat har vi och det är huvudsaken.


Tjohej

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-07-24 11:53:22

Hoppas du får en bra dag :)

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-07-24 21:35:02

Tror jag vet vilken hostmedicin du skriver om, får utskrivet Cocilana ganska ofta för min hals.

Något sånt heter den väl. :) Och man blir lite trött av den.

Hoppas ni ska bli helt bra snart.

Kramar i massor.

Postat av: Maria

Publicerad 2009-07-24 22:23:23

Hoppas ni mår bra snart gumman :-)



Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela