Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Kallt ute idag,,,

Publicerad 2009-01-15 07:46:49 i Allmänt

Oj va kallt det var i dag när vi skulle till dagis. Men det gick det med. Idag är det torsdag och knäträning ska ske hos sjukgymnasten och i eftermiddag mina kära vänner ska jag på en jobbintervju.

Jaha,,,, ska förbereda lite jobbrapporter till i morgon så det är klart att skicka för i morgon är dagis stängt. Full rulle här hemma antar jag.

Liiiiite trött är jag för Barack Obama höll mig vaken till typ midnatt, lååååång bok.

Tjohej

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-01-15 08:46:07

Hejsan!

Ja, det blev lite kallare idag.

Skönt att slippa få skitiga hundar. Mina rullar ju siig väldigt gärna.

Hoppas allt är bra med dig.

KRAM

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-01-15 09:02:34

HA de gott hos sjukgymnasten.....kanske man ska börja gå hos igen.

Japp, sol och fiint.

KRAM

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-15 10:36:05

Åh lycka till på intervjun då, håller tummarna.

Postat av: Mimmi

Publicerad 2009-01-15 10:45:40





Mitt knä skulle också behöva lite knäträning.....kan du träna för mig med :-) !!

Postat av: Diana

Publicerad 2009-01-15 12:20:10

Skrev just på min blogg att det var kallt om nästan idag. Trodde det var mycket kallare än var det var.

För vi hade bara -2,8 såg jag när jag kom in. Trodde minst att det var -10 grader. haha.

Ha en fin torsdag!

Kram Di

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-01-15 12:21:58

Åh, lycka till i eftermiddag,ska tänka på dig. :) Mer än vanligt då...

Stor kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela