Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Paj,,,

Publicerad 2009-02-17 17:08:43 i Allmänt

Internet och tv har legat ner idag så jag har inte kommit åt att blogga. Men nu verkar det funka.

Träningen gick bra, böjning är över 100 nu så nästa gång ska jag få börja hoja lite.

Intervjuven gick bra och jag fick jobbet, börjar 2 mars.

Fika på Kalles dagis blev idag för mormor har typ ryggskott så hon kunde inte leka med Kalle idag.

Te över laptopen i morse,,, undrar om den kommer att funka när den har torkat lite,,,????

Kommentarer

Postat av: Gatti

Publicerad 2009-02-17 19:28:27

Hurra och grattis till nya jobbet! Lycka till nu...kram

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-02-17 20:18:07

Jaaaaaaaaaaaa G R A T T I S ! ! Jösses vad GLAD jag blir nu!!!! Har egentligen en bloggfi kväll ikväll men kikade in hos dig.....nån mening med det!! Gratulerar tjejen, jag sa ju det duktiga människor behövs ALLTID!! KRAM

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-02-17 21:46:43

Grattis till jobbet, så glad jag blev av att läsa det! :)

Stor kram och godnatt.

Postat av: Lillan

Publicerad 2009-02-18 05:27:45

God morgon!Wiiiiiiii GRATTIS till jobbet!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela