Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Dålig bloggdag,,,

Publicerad 2009-02-21 18:56:57 i Allmänt

För dom flesta ser det ut som,,, jag skyller på att min laptop är ur funktion.

Dagen blev lite shopping  och fika på Söder med Lisa. Barnen lekte med morfar. Deras far skulle vara med men hade inte tid.

Efter shoppingen åkte vi hem och jag kollade lite på Forest Gump, såååå bra. Sen åkte mamma och jag in och hämtade barnen hos morfar och när vi kom hem har vi käkat och softat.


Jaha det var den lördagen det.


Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2009-02-21 19:30:03

va fina de är dina barn,

ha en toppenkväll

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-02-21 22:02:25

Hi, vännen....jo nog är det lite trögt med bloggandet idag...jag är en riktig tröttis. Som svar det är vitamin B12, jag saknar ett enzym i magen så jag kan inte ta upp det, får en spruta var 2,5 månad. Blir så trött, får blåmärken & tappar hår i slutet av varje period. Brist under längre tid ger bestående nervskador. Hatar sprutor men dessa längtar jag efter...eller rättare sagt effekten av dem....ha en skön kväll!!Kram

Postat av: Susanne

Publicerad 2009-02-21 22:19:03

Hmm... lite dålig bloggdag, håller med. Såg att några kikat in på min idag tomma blogg, så kände mig tvungen att skriva, och det blev en hel novell... haha...

Hoppas du får en underbar lördagkväll och en riktigt härlig söndag!

Kram

Postat av: A M A N D A - F A L K

Publicerad 2009-02-21 22:54:42

mums med lindt choklad :D

Ha en fortsatt bra lördagkväll!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela