Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Vilket dygn,,

Publicerad 2009-08-08 20:54:49 i Allmänt

Ja igår kväll hade jag skitont i axeln,,, inga bra piler hemma så i ren desperation tog jag den hostmedicin jag fick när jag var sjuk. SHIT,,, vad händer,,, kramp i gallgångarna,,, helt off i skallen,, sov inte många timmar. Klart illamående hela dagen nästan,,, fast jag lyckades kräkas så det kom upp massa äcklig gul galla men lite bättre mådde jag allt.

På förmiddagen var jag helt groggy men mor kom och vi åkte till Farsta och köpte fläkt och ny pool. Hem kom vi och sen kom Maria http://www.forsnetblogg.se/Maria/ med sina två yngsta. Fika, lek och lite plast blev det. Groggy som jag var fick jag varken upp poolen eller ihop fläkten men Maria kan hon. Händig dam.

Poolen var ENORM. Jag ska ta kort i morgon. Det tog sin tid och fylla den kan jag säga. Men vid femtiden var den ok fylld och jag och barnen simmade omkring till halv åtta på kvällen. Skönt var det. Roger kom förbi en sväng.

Laxspett blev det till middag. Gissa om vi ska plaska i morgon,,, uteplatsen är liksom resarverad för det hahaha

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2009-08-08 22:44:36

Tack för idag snälla du :-)

Det var roligt att vi äntligen fick till det :-)



Kram kram

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-08-10 16:18:42

Hej kära vän!

usch då, det där lät läskigt. :( Hur mycket tog du egentligen? ;)

Hoppas allt är väl. vi hade det bra i Lima, men mormor är mycket dålig nu så det är jobbigt, framför allt för mamma, vi bor så långt ifrån.

Var rädd om dig.

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela