Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Solen är uppe denna lördag

Publicerad 2009-08-15 09:24:17 i Allmänt

Å vi har sovit, det  var skönt. Läget här är just nu:

Lisa och jag softar i soffan,,,, Kalle är ute på gården och leker med grabbsen. Vi ska på glassteater med min far idag ska bli skitkul. Hem göra mig fin (för ungarna är ju redan det) sen blir det fest. Min gamla klasspolare från Söder är i stan och har lite fest. Vi gick i skolan från vi var 7 år till 14 år och jag tror inte vi har setts sen dess. Ska bli kul.

Jaha,,, ska man duscha och käka lite kanske,,,

Kommentarer

Postat av: niki

Publicerad 2009-08-15 18:16:57

vad roligt med glassteater, låter intressant :) take care of you this evening :) kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela