Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Satans söndag,,

Publicerad 2009-08-16 23:19:24 i Allmänt

Fullt ös idag med ganska jobbiga grejer. Ungarna gnällde vid varje mattillfälle..JAG BLIR FAN GALEN,,,, men mest ont gjorde det när jag fick kokande kaffekopp över låret. Stolarna flög i köket idag,,, jaha så kan det gå,,

POOLHELVETTET är tömt och det lukta så illa så lilla Lisa kräkla nästan. Men lite hjälpte dom till iallafall EFTER NÅGRA TILL FLYGANDE STOLAR.

Jaha,,, kvällen var lugn med trevlig lek och dom tvätta håret utan gnäll,,, KORS I TAKET BORDE RITAS I VARJE RUM.

Inte mycket städning hann jag med men jag har roddat undervåningen efter dom somnat,,, 23.21 PIIIIP, ÄR DET NU.

Kommentarer

Postat av: messan

Publicerad 2009-08-17 17:45:12

Aj aj med kaffet!! Haha kommer ihåg vår pool....fy vad det lukta;) Ha en bra kväll!!

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela