Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Last august

Publicerad 2009-08-31 21:46:04 i Allmänt

Idag är det sista augusidagen detta år. Måndagen har flytit bra. Ok dag på jobbet förutom att jag var NOLL motiverad att träna så JAG SKET I DET. Fixa en jobbgrej i centrum och RÅKA köpa en typ tjock tidningbok MICHAEL JACKSON. Fina bilder.

Hem kom vi och mat fick vi, barnen åt massor idag, ris, sås och laxspett. Sen ringde det på dörrn och där stod mor/mormor med EN SVART ADIDASRYGGA TILL SIN DOTTER, MYCKET BRA JAG ÄR MYCKET NÖJD. Nu har lilla familyn här var sin i varsin färg.

Barnen kom i säng rätt sent men jag är inte trött, skit också.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela