Jenn Jempa Jennini,,,,,,

I know you,,,

Publicerad 2009-08-14 01:57:18 i Allmänt

Jaha socialt monster som jag är så kände vi typ alla i skolan. Trevligt var det. 5 minuter först och sen lämnade vi barnen med en lärare. Jag hade inskolningssamtal och sen lite kaffe och sen fick vi visning av matsal och gympasal. Sen kom vi upp till klassrummen igen och då hade barnen haft samling, lekt och kryssat i närvaro.

Eftermiddagen spenderades med lek och fika hos Amina och vi var rätt trötta när vi kom hem. Vädret var oväderhöst. Kläderna provades och lite städ blev det. Käk och dinusaurieprogram.

TRÖTT var jag på kvällen,,, MEN GISSA VAD,,, JAG KUNDE INTE SOVA...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela