Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Helg

Publicerad 2009-08-14 16:50:46 i Allmänt

Jaha då var det fredag. Jag hann sova 3 tim 30 minuter så nu är jag helt slut. Kalle och jag var i Globen och fixade lite. Sen hem och käka lunch och sen skooola. Idag fick vi gå på infomöte och sen ledigt en timme så jag och Aminas mor Jenny gick hem hit och fikade .Sen hämtade vi barnen och dom hade käkat frukt idag och lekt och haft samling. Hem kom vi och sen har det varit lek här. Jag och Lisa softar inne lite innan det är dags för middag. Idag blir det laxspätt med ris och sås.

Kommentarer

Postat av: soffie

Publicerad 2009-08-14 18:04:51

men guu va lite du sovit hoppas du får en go nattsömn inatt å en mysig fredag!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-08-14 22:14:31

Usch det var inte mycket du sovit, hoppas du får sova riktigt gott inatt.

Vi har höst här med. Usch och blää

Stor kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela