Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Måndag

Publicerad 2009-04-20 08:06:05 i Allmänt

Välkomen till måndagen mina damer och herrar. Firandet hos far igår var trevligt. Go mat och fullt ös med mina 4 kusinbarn, två kusiner och en faster. Fullt hus typ.

Hem kom vi och barnen var ute och lekte och jag fila på mitt bord som snart är sandpappratklart. Skitig blir man.

SEN åkte vi till simskolan och plaskade. Kalle tog flera simtag med både ben och armar UNDER vattnet. Flytövningarna gick jättebra och han var med på alla övningar med mig liksom. Lisa hoppa och plaska mest för sig själv hahaha.

Kallt i morse, barnen hojade till dagis. MEN SOLEN SKINER. NICE

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-04-20 08:29:04

Godmorgon.

Här skiner solen också.



kramiz

Postat av: ella

Publicerad 2009-04-20 09:43:40

godmorgon=)sol här med men kallt i skuggan kram ha en fin dag

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-04-20 10:09:20

Godmorgon söta du!

HAr redan varit på röntgen i Täby.

Idag blir det att vänta på rensakillen igen. Usch, vad trååååkigt. Men maken är hemma och håller sällis, hihi.

KRAM

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela